If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е, Корса и Фиеста не са в нашата група. Сега има едно Пунто с екстри за 19к с 1.2 бенз., но и то е голямо. Най-добре един 500 + 159. Тва е успешната формула, ама сметката отива към 75к за нови.
с тея коли втора ръка е,кой с кват го ориса съдбата.предната ми кола(не беше алфа)4 години нищо не и се развали единствено 50лв за накладки дадох предни.това беше.имаше и газово,но нямаше проблеми и с него.познати със същата марка не излязоха от сервизите.сега взех тази кукла 156 и не съм спрял да ремонтирам.вече спрях да се ядосвам и оплаквам щот няма смисъл май.счупи се,правя и карам.аман вече,но пък ми доставя удоволствие,когато я карам.искам да кажа,че алфата не е виновна,че каквато и марка да е колата винаги може да се чупи.не знам от,какво зависи.ний ли сме каръци,предните собственици ли са михлюзи дето не потдържат,кой знае.щом си го кефи човек колицата му,прай и кара,каквото и да му струва това.айде със здраве и по малко ремонти на всички.
Симптомите са, че като се подаде газ на празен ход някъде на около 2500 оборота почва да се чува едно тракане(чукане) и така..
Бонев беше със същите симптоми и преди седмица и неговата я правиха поради тази причина....
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
И мойта нещо трака. Звука не е силен... чува се само на отворен капак или на пълна тишина и близко до прения капак. А тракането е често... и е точно тъка тъка тъка. Колата нито гори масло нито и играят оборотите. Звука е се едно не стига масло до някой цилиндар и в горната част притраква. Не сам сигорен ама като я купувах каточили тва тракане го нямаше. Навартял сам 11 000 км. Ам не обращам мн внимание на тия работи просто сипвам и карам. Колата си е обслужена селениа 20к. Обаче при втората смяна след 10к ... каточили взе да трака повече. И ся колегата като писа и аз взех да се замислям. Да кажете някви по явни симптоми ... защото тука в Пловдив кадето и да ида дори да и няма нищо ще ми я отворат за да ми преберат парите.
Ми то и вариатора си трака, моята си трака яко, откакто съм я взел, ама пусто тогава за вариатор почти не бях чувал.Може да трака и от други работи-клапани и т.н.В София може да ти кажа, ама за Пловдив поразгледай форума имаше някакви майстори там или виж в раздела за срещите и поразпитай на място.
Е, Корса и Фиеста не са в нашата група. Сега има едно Пунто с екстри за 19к с 1.2 бенз., но и то е голямо. Най-добре един 500 + 159. Тва е успешната формула, ама сметката отива към 75к за нови.
Не забравяй че Фиат 500 се сглобява в Полша, и въпреки бутиковият му изглед съм много скептичен относно качеството, т.е. предполагам ще има същите слабости като Сейчентото и Чинкуечентото умножени по две. Последното нещо в което може да ме обвините е опелджииство, при положение че от 8 години карам нонстоп италиански коли, но за София трябва каруца - проста и евтина...
Определено вече знам отговора на въпроса "Да се смея ли или да плача..." - Реве ми се яко! ахахаха
Колата е била позакрепена колкото да издържи няколко ( в моя случай 12 000км). Преправяна е и въобще...нещата са към нов колянов вал, биела и тн....основен ремонт....
Много хитро са я напудрили, така че в момента на покупка всичко да бъде точно и чак след определен пробег да си покаже рогцата...Демек нямаше как да се хване при покупката въпросната интервениця...
Сега минимум месец без кола + една солидна сумичка и направо не ми се мисли
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Определено вече знам отговора на въпроса "Да се смея ли или да плача..." - Реве ми се яко! ахахаха
Колата е била позакрепена колкото да издържи няколко ( в моя случай 12 000км). Преправяна е и въобще...нещата са към нов колянов вал, биела и тн....основен ремонт....
Много хитро са я напудрили, така че в момента на покупка всичко да бъде точно и чак след определен пробег да си покаже рогцата...Демек нямаше как да се хване при покупката въпросната интервениця...
Сега минимум месец без кола + една солидна сумичка и направо не ми се мисли
Аз ако съм на теб ще и бодна един 2.0 ТС. с парите за ремонта можеш да купиш направо такъв мотор.
От къде да знам, че и тоя където го взема няма да е някакъв КОШЕР...Май ще заложа на сигурното и ще си правя моя. Пък и се консултирах, и след слагане на 1,8 или 2,0 ще трябва да ходя на някакви технотествое и щуротии. Не ми се занимава честно казано...Искам си колата, че си върша работа с нея, а в София без кола си като инвалид...СУпер кофти нередовен градски транспорт и задръствания!
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Определено вече знам отговора на въпроса "Да се смея ли или да плача..." - Реве ми се яко! ахахаха
Колата е била позакрепена колкото да издържи няколко ( в моя случай 12 000км). Преправяна е и въобще...нещата са към нов колянов вал, биела и тн....основен ремонт....
Много хитро са я напудрили, така че в момента на покупка всичко да бъде точно и чак след определен пробег да си покаже рогцата...Демек нямаше как да се хване при покупката въпросната интервениця...
Сега минимум месец без кола + една солидна сумичка и направо не ми се мисли
Колега, ясно ли е какво и е било на колата? Защото да се закрепи за 12000км си е бая постижение. Или просто е на 300000км...
Аз ако съм на теб ще и бодна един 2.0 ТС. с парите за ремонта можеш да купиш направо такъв мотор.
точно
П.С-селения 20 К се сменя на 20 хиляди километра а при само градски цикъл на каране на 12 не си троши парите за глупости .И по малко се вживявай и повече карай мойта я карам всеки божи ден по дупките и паветата и си е ок .
На части...Трудно, пък и мн пари са хвърлени в нея няма как....
А колата е била "раждала" преди това...И на първи цилиндър е имало някакви интервенции..по картера също. Биелата и лагера са някакви абсолютно различни от тези, които по принцип трябва да бъдат в мотора....Някак си е закрепено било положението и аз не знам как се е задържало без да роди на пътя...Защото реално колата си имаше чукането от преди 2000км някъде...И факт е, че аз не я карам на повече от 3-4000к оборота, и то за малко...Може би и това е допринесло за по-бавното проявяване на проблема...Според Сашо, ако съм я бил изкарал на магистралата, при малко по-голямо натоварване и щяла да е до там....
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Виждаш ли колко бях прав като казах, че да се хвърлят излишни пари за джанти, тунинг, гЪзови уредби и прочее по автомобил на старо е глупаво Колко ти искат за основният ремонт?
Не искам да говоря за пари преди колата да оправена...(дай БОЖЕ). След това ще пиша, след края на Сагата...Следващата кола ще е НОВА, не ме интересува колко бързо се обезценява итн...
Иначе си прав за тунинга и джантите(ще си взема поука), но за ГИ при мене беше задължителен, ама това сме го разисквали с тебе вече
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Comment